Monday, October 24, 2016

Remington 870 Stock Options

Model 870 Wingmaster 'n einde amper so glad as SY aksie. Seker as die herfs kom, die Model 870 Wingmaster styg na 'n ander dag ontmoet in die berg gebiede en woud van Amerika. Die Model 870 is so glad en betroubare wat vandag meer as 60 jaar ná sy bekendstelling sy steeds die standaard waaraan alle pomp haelgewere gemeet. Met 'n ontvanger gemasjineer uit 'n soliede staaf van staal, dit is die model van blywende krag. Getrou aan sy oorspronklike ontwerp, gly die pomp met syerige borg op twee tweeling aksie bars vir die uiterste in positiewe ontug en uitwerping. Hierdie eienskappe, saam met sy foutloos balans en natuurlike wys eienskappe het die Model 870 die beste verkoop, mees betroubare haelgeweer van alle tye van enige aksie soort gemaak, van enige vervaardiger. Soos die meeste esteties verfynde verteenwoordiger van ons gesogte pomp-aksie familie, die Model 870 Wingmaster is 'n ware Amerikaanse ikoon. Beskikbaar in 12 meter 2 3/4 en 3, 20 en 28 meter, en 0,410 gebaar, dit het 'n gewoonte-gehalte afwerking en aantreklike Amerikaanse okkerneut houtwerk. Die ontvanger en vat is ryklik blued en hoogs gepoleerde vir klassieke appèl. Ons bied ook 'n wye keuse van vat en verstik opsies om jou aansoek te pas. VANAF 847 00 MSRP 'n einde amper so glad as SY aksie. Seker as die herfs kom, die Model 870 Wingmaster styg na 'n ander dag ontmoet in die berg gebiede en woud van Amerika. Die Model 870 is so glad en betroubare wat vandag meer as 60 jaar ná sy bekendstelling sy steeds die standaard waaraan alle pomp haelgewere gemeet. Met 'n ontvanger gemasjineer uit 'n soliede staaf van staal, dit is die model van blywende krag. Getrou aan sy oorspronklike ontwerp, gly die pomp met syerige borg op twee tweeling aksie bars vir die uiterste in positiewe ontug en uitwerping. Hierdie eienskappe, saam met sy foutloos balans en natuurlike wys eienskappe het die Model 870 die beste verkoop, mees betroubare haelgeweer van alle tye van enige aksie soort gemaak, van enige vervaardiger. Soos die meeste esteties verfynde verteenwoordiger van ons gesogte pomp-aksie familie, die Model 870 Wingmaster is 'n ware Amerikaanse ikoon. Beskikbaar in 12 meter 2 3/4 en 3, 20 en 28 meter, en 0,410 gebaar, dit het 'n gewoonte-gehalte afwerking en aantreklike Amerikaanse okkerneut houtwerk. Die ontvanger en vat is ryklik blued en hoogs gepoleerde vir klassieke appèl. Ons bied ook 'n wye keuse van vat en verstik opsies om jou aansoek te pas. TechnologyPosted: Tue 17 Mei 2011 15:19 Remington Eienaars wil graag ons lede te help wanneer jy moet besluit op watter voorraad (buttstock) is die beste vir jou en jou Remington 870. Daar is so baie opsies / keuses wat beskikbaar is op die oomblik dat dit kan word baie hard pluk een. Ons sal voortgaan om te toets en kyk na die verskillende opsies wat beskikbaar is. As jy weet van 'n voorraad (buttstock) vir die Remington 870 wat tans nie op die lys post en ek sal dit by te voeg. Opvoubare / Folding ATI taktiese Top klap Stock ATI Talon taktiese Stock ATI Talon taktiese Stock w / aluminium Upgrade ATI taktiese 6 Posisie Side klap Stock ATI taktiese Stock w / Pistol Grip BLACKHAWK SpecOps gids haelgeweer Stock BLACKHAWK SpecOps NRS haelgeweer Stock BLACKHAWK SpecOps Verstelbare haelgeweer Stock Choate side gids Stock Choate Top gids Phoenix Tegnologie Kicklite taktiese Stock FAB-verdediging AGR870 SK M4 klap Butt Stock vir Remington 870 FAB-verdediging AGR870 SK SB M4 Butt Stock vir Remington 870 W / skokbreker FAB-verdediging UAS870 Remington 870 soliede stuk pistool greep en UAS boude voorraad met verstelbare polimeer vou kneukel Mesa taktiese Urbino taktiese Stock Pistol Grip ATI Pistol Grip BLACKHAWK BreachersGrip haelgeweer Stock Hogue Tamer haelgeweer Pistol Grip Speedfeed Pistol Grip Stock Phoenix Tegnologie Kicklite Agter Pistol Grip Vaste ATI Buttstock / Pistol Grip ATI Akita Stock BLACKHAWK CompStock haelgeweer Stock Grip BOYDS Sterling Thumbhole Stock Choate Liggewig Pistol Stock Choate Pistol Grip Jeug Body Armor Stock Choate Konvensionele Mark 5 Stock Choate MK5 Pistol Grip Stock Choate MK 6 Stock Choate Konvensionele skelet Stock Hogue OverMolded haelgeweer Stock Hogue OverMolded haelgeweer Stock 12quot LOP Speedfeed Sport Stock Speedfeed Jeug Model Stock 13quot SpeedFeed Monte Carlo Stock Speedfeed Ek Buttstock met 'n integrale Magazine Tubes Speedfeed II Solid Stock Speedfeed III taktiese Stock met 'n integrale Magazine Tubes Speedfeed IV taktiese Stock Speedfeed IV-S verkort taktiese Stock Speedfeed IV taktiese Stock Speedfeed IV-S taktiese Stock 13quot Phoenix Tegnologie Kicklite Sporter Stock Top Posted: Wed 10 Augustus 2011 20:52 Jy moet die mesa taktiese opsies te voeg. Top Posted: Sun 30 Oktober 2011 15:50 Het iemand gebruik die Remington seker - shot voorrade ek probeer om die recoil te tem op my 870 slak geweer ná vandag se neus bloei by die reeks. Tans Ek het die standaard okkerneut voorraad met 'n limbsaver pad. Die terugslag met 2 3/4 Hornady klompen wees is nog extream op die bank. help vinnig as wat die jag begin in 'n week nodig het. As jy kan nie verkoop nie hoef te koop dit bo Posted: Mon 9 Maart 2012 04:03 Vmax geskryf: Het iemand gebruik die Remington seker - shot voorrade ek probeer om die recoil te tem op my 870 slak geweer ná vandag se neus bloei by die reeks. Tans Ek het die standaard okkerneut voorraad met 'n limbsaver pad. Die terugslag met 2 3/4 Hornady klompen wees is nog extream op die bank. help vinnig as wat die jag begin in 'n week nodig het. Ek geïnstalleer 'n seker-shot voorraad op my 870 12 GA. die afgelope val vir dieselfde rede jy op soek na dit. Sy was my ervaring dat die SS voorraad beslis help verminder die gevoel recoil van die slak en bokhael vragte. Ek moet 'n paar teiken werk met die slakke en geplunder verstik nog doen, maar ten minste sy hanteerbare nou sonder om te klop op. Maar ek persoonlik dont like die gevoel van die SS greep ergonomie. Die hoek isnt reg vir my en sal waarskynlik verander om óf 'n SpeedFeed II of III, of iets anders uiteindelik. YMMV. Top Posted: Tue 10 April 2012 16:57 Hi nuwe op die blad en begin om te verken. Ek sien jou lys van beskikbare voorrade en het die een wat ek het op die lys geïnstalleer so ek het gedink ek sou deel nie sien nie. Dit is die Boyds Sterling Thumbhole voorraad. Ek het ook die ooreenstemmende vore te bereik, sal geïnstalleer en hulle is baie mooi en goed gebou. Top Posted: Tue 10 April 2012 18:41 Dankie vir die info en Welkom by Remington Eienaars Top Posted: Wed November 14, 2012 16:20 Ek het die 20 GA. Express, en wonder wat sommige van die beter opsies sal wees vir dat die meerderheid van die aandele wat Ive gesien, ten minste so ver as die taktiese soek kinders amper sê al theyre vir 12 GA. Top Posted: Mon 14 Januarie 2013 09:59 Im gaan met hierdie. Sweet wysig: daarteen besluit. Lyk soet, maar op 350, ek dink nie. Hanteer 'n 870 met die ShurShot voorraad en vore greep en 'n stel bestel het. 71 insluitende gestuur vir Camo. EDIT 2: Het Im loving hierdie, ek nou skiet soveel beter. Havent 'n leidraad hoekom, lyk net meer natuurlike. Trap in elk geval, sal maar moet sien op voëls in die lente. Ek het die oorspronklike dik rubber kolf plaat, die vervanging toe met was plastiek met 'n paar skuim rubber. Was regtig liggewig en voel kinda goedkoop. Hergebruik die oorspronklike rubber kolf plaat maak hierdie haelgeweer meer gebalanseerde. Top rootbrain geskryf: Im gaan met hierdie. Sweet wysig: daarteen besluit. Lyk soet, maar op 350, ek dink nie. Hanteer 'n 870 met die ShurShot voorraad en vore greep en 'n stel bestel het. 71 insluitende gestuur vir Camo. EDIT 2: Het Im loving hierdie, ek nou skiet soveel beter. Havent 'n leidraad hoekom, lyk net meer natuurlike. Trap in elk geval, sal maar moet sien op voëls in die lente. Ek het die oorspronklike dik rubber kolf plaat, die vervanging toe met was plastiek met 'n paar skuim rubber. Was regtig liggewig en voel kinda goedkoop. Hergebruik die oorspronklike rubber kolf plaat maak hierdie haelgeweer meer gebalanseerde. Ek het daardie voorraad, ek didnt wil dit Dit was op my Turkye geweer en skiet 3.5quot Hevi-geskiet Magnum kombineer met 'n Hevi-13 verstik tube sal jou wêreld rock. Ive gekneus my aangesig 'n paar keer teruggegaan om my supersel boude voorraad As sy hoog, sy kom tot op die grond Top11,000,000. BOU presies soos geen ander SHOTGUN ewigheid. As die Model 870 vandag bekendgestel, sou dit beskou as 'n groot stap vorentoe in pomp-aksie haelgeweer ontwerp - die toppunt van sterkte, duursaamheid, syagtige-gladde bind-vrye aksie, en glad klassieke lyne. Tog is dit merkwaardig haelgeweer is al vir meer as 'n halfeeu, en het geword van die topverkoper-haelgeweer van enige soort in die geskiedenis, met meer as 11 miljoen gemaak. As een van die gewildste haelgewere van alle tye, is die model 870 aangebied in dosyne konfigurasies om honderde aansoeke te pas. Kyk na al die modelle en sal jy sien waarom sy een van die mees veelsydige haelgewere ooit swanger. 'N soliede blok van Staal. Dit is die hart van die Model 870s landmerk betroubaarheid en duursaamheid n ontvanger gemasjineer uit 'n enkele blok van soliede staal. Van hierdie fondament van onberispelike krag is 'n gladde-skietery, rotsvaste aksie wat nog beskou word as 'n vooruitgang, selfs al is dit vandag bekend gestel. MODEL 870 verwante produkte BESTUURDE-BREEDERS Buck LOADS5 Beste Aftermarket Voorrade vir Remington 870 As jy die eienaar van 'n haelgeweer en is nie tevrede met sy voorraad, dan kan jy altyd die voorraad op te gradeer deur die aankoop van 'n nuwe een en die vervanging van jou ou een met dit. Maar voordat jy 'n nuwe voorraad of 'n ander haelgeweer koop, moet jy die mates van 'n voorraad wat 'n gemaklike pas sal wees vir jou te leer ken. Die hele idee agter die keuse van 'n haelgeweer voorraad is een wat jou toelaat om gemaklik te wees terwyl jy die wapen mik kies. Die manier wat jy hoef nie enige afleiding of enige skielike bewegings met jou liggaam te probeer en pas jouself terwyl die teiken is in die voorkant van jou. So, hoe doen jy uitvind die voorraad grootte wat reg is vir jou Wel, daar is 'n paar maniere om te gaan om dit te doen. Die maklikste manier is om te gebruik wat 'n drie geweer genoem. Dit is 'n spesiale tipe haelgeweer wat 'n verstelbare voorraad het om dit te. Jy kan die voorraad langer, korter maak, of die verhoging van die hoogte bo-op. Hierdie wapens is ontwerp vir mense om 'n gevoel vir wat voorraad aanpassing gee hulle die mees gemak te kry. Nadat jy 'n aanpassing wat geskik vind, meet jy die voorraad om te sien wat die grootte is. Gewoonlik, hierdie probeer gewere is beskikbaar by geweer winkels wat wapensmede in hulle het. 'N Wapensmid moet die regte gereedskap om die voorraad behoorlik te meet nadat dit aangepas. Jy sal prakties kry 'n voorskrif vir die voorraad wat net reg is vir jou gebaseer op die metings wat gebeur het. Dan kan jy net neem die mates en vind 'n bestaande voorraad wat ooreenstem met dié metings. Afgesien van die grootte van die voorraad, jy ook moet aandag gee aan die materiaal waarin die voorraad is gemaak van. Die twee mees algemene voorraad materiaal gelamineer hardehout en gevorm plastiek. Die hout aandele vervat lae hardehout wat saam kry vasgenael terwyl hy onder druk. Dit is die klassieke aandele wat 'n lus om te kyk na meer as enigiets anders is. Maar die sintetiese aandele bied dikwels 'n liggewig alternatief wat dit makliker vir gebruikers om die wapen te hanteer maak. Aangesien hulle is gemaak van plastiek, hulle is dikwels goedkoper as hardehout ook. Daarom, moet jy toets elke tipe voorraad om 'n gevoel vir wat materiaal jy meer gemaklik met kry. Sommige mense verkies om die hout aandele omdat hulle daarvan hou om swaarder wees, terwyl ander dit nie. Die keuse van aandele is alles oor eksperimentering, maar sodra jy die regte voorraad sal jy vind nooit wil laat vaar nie. Hoe meer keuses wat ons het, hoe beter. Maar dit word moeiliker om die beste opsie uit die beskikbare kinders te kies. Ek verkies 5 beste aftermarket aandele vir Remington 870. Let8217s sien watter voordele hulle jou gee. Hogue Overmolded Stock vir Remington 870 Hogue Overmolded Stock is 'n klassieke voorraad wat beskikbaar is in standaard en kort LOP is. Dit het tyd-beproefde ontwerp wat 'n groot en getoets deur duisende Remington 870 eienaars wêreldwyd is. Die grootste voordeel is dit wat jy gee is spesiale tekstuur en rubber afwerking van die voorraad. Dit maak dit uiters grippy en maklik om te bedryf. Hogue rubber afwerking is baie beter as plastiek op ander voorrade. Die beste ding is dat hierdie voorraad is eenvoudig en maklik om te bedryf. Hogue shortstock is 'n korter weergawe van die standaard voorraad en maak jou haelgeweer kompakte en makliker om te hanteer. Hogue Overmolded Stock vir Remington 870 Hoekom jy moet oorweeg om te koop Hogue Overmolded Stock vir Remington 870: 1. Unieke rubber afwerking en tekstuur. 2. Eenvoudige ontwerp. 3. bekostigbare prys. 4. Kort LOP voorraad beskikbaar is. 14.11.2012 op 16:18. - :). ,. . ,, 8230,. , -. ,. . 8211 Express Kombinasie. . , (,,) 8211. ,. 14.11.2012 op 22:48, - :), :) 8211. ,. . Knoxx SpecOps,. ,, 8211 Hogue, Magpul. Magpul. ,,,,. ,, 8211. . ,. :,, ..,. 8211,,. 8211,, 8211. , :) Hallo, het jy praat Russiese Dit lyk asof jy het Oekraïens naam :) Ek wou 'n paar vrae oor aandele te vra. Is Mesa met pistool greep is goed-recoil vermindering funksie wat goed Die prys is nogal duur. Ook, I8217m oorweging Magpul voorraad. Ek wil my Remington 870 op te gradeer, maar ek don8217t wil gou, ek wil die opgradering ek kan seker wees oor kies. Is Magpul forend en voorraad goeie Op die oomblik is, ek meestal skiet slakke en ook leer hoe om te skiet en herlaai vinnig. Ook, oorweeg praktiese skiet. My haelgeweer is Express Kombinasie. Ek het dit opgegradeer net met die tydskrif uitbreiding. Ook dink oor laser oë en holografiese oë, maar ek het baie vrae oor hulle en hoe om dit te heg. En hulle is nie goedkoop nie. Hallo Nikolay Ja, ek praat Russies :) Jy is reg, ek is van Kiev :) Mesa taktiese voorraad het baie positiewe terugvoer. Dit is een van die mees betroubare, maar duurste aandele. Recoil-vermindering help nuwe shotgunners baie. My eerste voorraad was Knoxx met recoil-vermindering. Dit was baie nuttig vir my eerste jaar. Later, toe ek gewoond geraak aan recoil, ek het 'n eenvoudige Hogue stock geïnstalleer, nou het ek Magpul voorraad. Magpul voorraad en forend is goed. Forend is grippy, maar daar is een ding wat ek haven8217t beskryf in hersiening. Die forend is uitgebrei na die voorkant en dit beteken dat dit nie moontlik is om slinger aanhegsels wat geïnstalleer tussen tydskrif uitbreiding en tydskrif tube gebruik. Maar Magpul forend het voordele: slots vir bykomende toerusting, byvoorbeeld. Ek hou van skiet slakke uit my Remington 870 met geweer visier. Nie seker oor laser oë op 'n haelgeweer. Afstand is kort en daar is nie tyd vir kyk na 'n teiken op soek na punt uit laser. Holografiese visier is nuttig vir slakke skiet en huis verdediging. Dit sal interessant wees om jou opgegradeer Remington 870 :) Sterkte sien, Vitaly. 2012/11/15 by 02:59 :) -,, :) 8211,,,, (). 8211,. , TruGlo. , (Spook ring),,,. ,,,,. ,. 8211,, 8211,, (: D). 30.07.2013 op 17:35 gebruik ek die ATI Akita verstelbare jag aandele 'n hele paar van my 870s beide 20 meter en 12 meter. Hulle pas van 12 3/88243 tot 14 3/88243, het 'n verstelbare kam en die absolute beste recoil pad I8217ve gebruik. 19.06.2014 op 11:03 Ek hou van die Mesa taktiese Urbino Stock vir Remington 870, want dit is eenvoudig en as gevolg van die wonderlike pistool greep Ek is dit heeltemal liefde wat ek ook soos al die ander dinge wat jy het gepraat oor soos die 5-posisie wang riser en die dubbelhandig slinger plaat. Ek voel dat Mesa maak gehalte produkte en dit is geen uitsondering nie. 14.06.2015 om 07:45 Working on 2 8708217s vir huis verdediging. Die 1ste is my wife8217s 20 GA. Baie makliker vir haar amp gebruik die kinders sowel. Nie 'n baie beskikbaar vir 208217s. Op soek na 'n 20 ga. slak vat w / geweer visier amp 38243 kamer. Die ander is my Marine Mag. Regtig wil 'n 8220recoil reducing8221 voorraad omdat hulle albei dubbele as Turkye gewere. Enige voorstelle sal lekker wees. Diegene 2 oz vragte pak 'n opstopper. Daar is baie van die eienskappe wat 'n goeie tac haelgeweer te maak ook 'n goeie Turkye geweer. Laat 'n antwoord Kanselleer replyPlease JavaScript in jou 'browser JavaScript is tans nie in jou' browser en as gevolg van hierdie ons webwerf sal nie werk soos dit moet. Terwyl JavaScript is gestremd is, sal jy nie in staat wees om items by te voeg aan jou wa of blare al produk opsies. Ons werf word aangedryf deur leading veiligheid standaarde vir jou beskerming. As dit moontlik is, moet asseblief JavaScript in jou browser vir die beste moontlike ervaring. As jy JavaScript nie in staat kan stel of jy met tegniese probleme, kontak ons ​​asseblief mdash ons is altyd hier om jou te help Skakel Jou Browseraposs koekies Funksionaliteit Koekies is nie op die oomblik in jou 'browser, en as gevolg van hierdie die funksies van ons webwerf erg sal beperk . gebaseer koekies webblaaier ons in staat stel om ons webwerf aan te pas vir jou, items te red in jou kar, en bied jou 'n wonderlike ervaring by die winkel OpticsPlanet. Jou privaatheid is belangrik vir ons, en enige persoonlike inligting wat u aan ons as streng vertroulik beskou. As jy nie koekies in die leser in staat kan stel, kontak ons ​​asseblief mdash ons is altyd hier om jou te help JavaScript is geblokkeer deur Adblocker of ScriptBlocker was bedroef - dit lyk soos 'n paar elemente van OpticsPlanet word afgeskakel deur jou Adblocker. Ongelukkig kan ons nie ons uitstekende inkopie-ervaring sonder JavaScript bied. Voeg asseblief opticsplanet en l. op. ht//assets-2016-10-06/ om witlys, of Adblocker afskakel vir hierdie site (asseblief daarop let dat ons nie die funksie 'n irriterende advertensies op hierdie webwerf). Dankie Remington 870 Voorrade en Forends mdash 53 produkte / 104 modelle mdash Page 1 Remington 870 aandele, forends en voorraad bykomstighede voeg die persoonlike touch en fyn wysies jou haelgeweer aan die doel waarvoor jy dit aanwys. Of dit is die jag of taktiese bedrywighede, die Remington 870 is hoogs aanpasbare met collpasible voorrade en forends om 'n meer ergonomiese en gemaklik hantering van die vuurwapen verskaf. Ons bied 'n groot verskeidenheid van Remington 870 aandele en forends van die voorste vervaardigers soos Blackhawk, Hogue, Magpul en meer Geen gestuur en hantering in op alle orde van 49 of meer


No comments:

Post a Comment